Kalfsmuis rosé

Gekoeld verstuurd —

1,4 kg

€37,50
  • Goed spul. Beste service. Eerlijk verhaal.
  • Gekoeld en vers geleverd
  • Kies uw eigen bezorgdatum bij het afrekenen
  • Vanaf 70 euro gratis bezorging!*
Wij snijden onder andere  de kalfsmedaillon (ook wel kalfsoester of medaillon de veau) uit de haas of uit deze prachtige kalfsmuis  (zie afbeelding). Deze kalfsmuis is van een rosé kalf: prachtig stukje vlees met een subtiele, en toch mooi volle smaak. Rosé kalveren hebben volwassener, roder vlees dan blanke kalveren. Het vlees heeft ook steviger weefsel en een vollere vleessmaak.Kalfsmuis kan in zijn geheel worden bereid (bijvoorbeeld als braadstuk of rollade), of in porties worden verwerkt. Kalfslapjes, kalfsgehakt, het mooie "straccetti", gerecht uit Midden-Italië, u kunt er zoveel kanten mee uit.

Beef cuts NL dikke schouder

Diersoort
Kalf
Herkomst
Nederland
Opties
Aan een stuk / heel Glutenarm Natriumarm Naturel Niet ingevroren Rosé
Ingrediënten
Kalfsvlees
Hoedanigheid
Vers
Bewaarconditie
0-4 °C

Recepten met Kalfsmuis rosé

Omschrijving
Omschrijving

Geniet van Meer dan vlees

Wilt u dagelijks genieten van een vers, gezond en vooral verantwoord stukje vlees? In ons assortiment vindt u rundvlees, varkensvlees, kalfsvlees, lamsvlees, vis, kip en nog veel meer. Wij bieden de beste service, de beste kwaliteit en een eerlijk verhaal.

Wij verzenden onze producten gekoeld, bieden gratis verzending vanaf € 70,- en bestelt u vandaag vóór 12 uur? Dan versturen wij vandaag nog uw bestelling. Uw eigen afleverdatum kiezen? Dan kan ook! Wij bezorgen wanneer het u uitkomt. Bestel vandaag nog bij Meerdanvlees.nl!

Dit zeggen onze fans
op kiyoh Kiyoh

6
teleurstellende ervaring
Wij kopen al enkele jaren vlees bij MdV en altijd tevreden over de kwaliteit en de verzending. De laatste keer hebben wij o.a slavinken besteld van 120 gram en zonder enige communicatie andere slavinken ontvangen van 100 gram. Hierover een mail verstuurd en kreeg toen een tegoedbon van € 0,30 die een maand geldig was terwijl ik alleen had gevraagd naar het verschil in besteld en geleverd. Klantenservice is gewoon knudde, de biefstukken zijn oke.
Reactie bekijken
Onze reactie

Geachte heer Schrama. Dank voor uw beoordeling! U heeft ons attent gemaakt op een gewichtsverschil van 20 gram bij 5 slavinken. Wij hebben u onze excuses aangeboden en uitgelegd dat dit artikel inderdaad heel iets minder is gaan wegen omdat we zijn overgestapt op een nieuwe versie van dit product. We maken deze slavinken tegenwoordig helemaal zelf (en dus anders) en kopen ze niet meer kant-en-klaar in. Deze overstap heeft plaatsgevonden tussen de dag dat u heeft besteld en de dag dat we hebben geleverd. De kwaliteit van het artikel is er enorm op vooruit gegaan. U heeft volkomen gelijk - we hadden u moeten waarschuwen dat we u een heel iets lichter artikel zouden afsturen, te meer omdat dit artikel 6 cent per stuk goedkoper is. Dit was erbij in geschoten. Excuses daarvoor! We hebben onmiddellijk het verschil (dertig eurocent) vergoed Omdat u vaker bij ons besteld had hebben we dit verschil in een korting van 30 cent "gegoten". Een terugbetaling op uw rekening van 30 cent kost ons bedrijf ongeveer 1,5 Euro en dat leek ons, aangezien u terugkerende klant bent, een onverantwoorde optie. U heeft contact opgenomen met ons bedrijf via e-mail en heeft ons laten weten dat u niet tevreden was met de geboden uitleg. Ondanks de nogal cynische toon van uw e-mail (want, geloof het niet, ook wij zijn mensen) hebben we u netjes per ommegaande gevraagd aan te geven waar u zich niet in kon vinden. Uw antwoord was dat u hier verder niet over wilde corresponderen. Nu schrijft u deze negatieve recensie. De enige conclusie die wij hieruit kunnen trekken (en dat doen we echt niet vaak) is dat u, door ons niet de kans te geven uw "probleem" op te lossen, blijk geeft van het feit meer genoegen te halen uit het toebrengen van reputatieschade aan ons bedrijf dan aan het oplossen van dit voorval en het onderhouden van een vriendelijke en professionele verstandhouding met uw leverancier. En dat allemaal over dertig cent. Jammer. Jammer ook dat u onze biefstukken "oke" noemt. Dat zijn ze namelijk niet. Ze zijn fantastisch. Al zeggen we het zelf. Vr. groet, Klantenservice.

- Hazerswoude-Dorp
2
Goed koel verpakt
Avocado burgers waren helemaal dubbel gevouwen en kapot eigenlijk geen normale burger meer om te bakken, dan toch dure aankoop Het zag er zo mooi verpakt uit! Hoop dat ik een antwoord krijg of dit op te lossen is
Reactie bekijken
Onze reactie

Wat slordig van PostNL! We hebben inmiddels e-mailcontact met u en zijn een passende oplossing overeengekomen.

- Tilburg
10
Geweldig
Het vlees kwam goed gekoeld bij ons aan... En heerlijk, vooral de natriumarm produkten, zijn erg lekker..
- Borculo
8
Kwaliteit is prima .
Wij zijn tevreden over de producten, maar toch een tweetal kleine puntjes ,de lekkere Ierse worstjes ( diepvries ) waren al iets ontdooit bij aankomst ?, is dit niet goed of maakt dat niets uit ? .En het tweede puntje ,van de bestelde 1000 gram varkens waren er 5 pakjes a 180gram in de doos. Het is maar 100 gram maar toch. Ik hoor altijd mag het iets MEER Zijn ? ( Grapje ) Dit laatste is een min puntje maar toch wel tevreden .
Reactie bekijken
Onze reactie

Dank u wel voor uw uitvoerige uitleg! We hebben u al een mail gestuurd. U heeft gelijk! Volgens ons elektronisch weegsysteem had u inderdaad 60 gram te weinig op de kophaas en 140 gram teveel op de worstjes. Zoals u weet - te veel mag, te weinig niet. Dat is onze regel. Excuses dat dit niet is opgemerkt door onze inpakkers. We hebben u ter compensatie een mooi kortingsbon gestuurd!

- Woerden
8
Prima vlees!
Vlot en gekoeld geleverd Mooie kwaliteit!
Reactie bekijken
Onze reactie

Heel hartelijk bedankt voor uw recensie. Zegt het voort!:))

- Benneveld
8
.
.
Reactie bekijken
Onze reactie

Dank voor uw hoge waardering! We zijn het met uw beide punten eens!:)

- Rijssen
10
Uitstekende kwaliteit.
Makkelijk te bestellen, snel bezorgd. Kwaliteit vlees, erg tevreden.
Reactie bekijken
Onze reactie

Nou, en als u dat bent, dan zij wij het des te meer! Heel hartelijk dank! Weer een tien!

- Budel
10
Super
Keurig grleverd goed vlees gaan we nog een keer doen
Reactie bekijken
Onze reactie

Weer een tien! Dank u wel! We zitten voor u klaar!

- Westerbork
9.2
2924 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.2/10